روحانیون ابراهیمی همه گناهکارند از آن لحظه که پای در جاده روحانیت می گذارند که بایستی در این راه توشه و میوه ها جمع کنند شاید گناهشان کمتر شود یا بریزد. روحانیون ابراهیمی مدعی تعالی انسان هستند و این مهم مامورینی طلب میکند در وفا چون سگان که صاحبین خویش میشناسند و بر ایشان در همه احوال پشتوانه و یاور هستند. به نظر روحانیون ابراهیمی و شمن های جامعه مناسب نیست دارای حق برای داشتن دارایی شخصی باشند که مدعای ایشان فضایی عاری از این قبیل چرک موضوعات است. بودائیان البته حکایتی جدا و محترمند، 20:58 جمعه 5 تیر 1405 ژوئن 26 2026 باغستان شهریار.
روحانیون گناهکارند و مدعی وفا، ارتباط روحانیون با پول و دنیای مادی
clergy-are-sinners-and-claim-to-be-faithful-the-relationship-of-clergy-with-money-and-the-material-world
تعداد پاراگرف: 1

دیدگاهتان را بنویسید